Lurad

Haha så lurad jag blev igår, jag börjae halv sex idag istället(på kvällen) så jag blev mycket glad över de bytet. Jobbar från 17.30-22.30 ca. Det är fint :) Dagen efter däremot ska jag börja halv sju, men Alf(min chef) tyckte att vi kanske kunde flytta fram det om jag nu ska jobba så sent. Mina tre halv sju dagar blev visst bara en. Inte mig emot.

red både Phiis och Lucky efter att jag somnat vid tvn efter jobb, halvt ätandes och hoppning på tvn. Ja jag var trött. Senare på kvällen tog jag cykeln till gymmet och gymmade bra i en timme. Ben och axlar stod på mitt schema, var egentligen inte alls sugen på gym men kände mig tvungen. När jag väl kom igång kändes kroppen 95% med mig och det var bara att köra på. Idag hinner jag inte med något gymmande tror jag, ska gå en tur med Nelson i skogen, mocka och rida + duscha innan jobb. Bara att cykla till gym och gymma tar nästan 2timmar. Känns nästan som jag är ledig idag så vill inte "slösa" två timmar på stress.



För dig som undrade vad jag jobbar med så är det Hotell och Konferens.

Nu sätter jag igång så jag hinner med allt jag ska. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0