jobbvecka

Jaha, klockan är 06.20 och hästarna är ute, jag har sminkat mig och käkat frukost. Nu är det bara till att ta på sig svarta jeans sedan sätta sig i bilen och fara till jobb. Jag är trött men det behöver jag nog inte ens säga, det bästa är att jag börjar ännu tidigare tis-tors, 06.30 wohoo. Vid denna tiden imorgon är jag alltså redan på jobb.

Till dig som tyckte att jag skulle visa 130cm så kommer jag inte göra det, visar inte en film när jag gör en sån ryttarmiss så min häst stannar. Kommer nog nya rundor i 130cm med så fina språng, dessutom tyckte jag han hoppade fint i 125cm också.

Red en runda på Fendi igår på kvällen och han var himla fin! Inte alls lika slängig med huvudet som han var på banan dagen innan. Idag ska han få vila och jag ska rida lite lätt på Laggy och rida ut en tur på Phiis.

Jag hoppas denna veckan bara kommer rusa iväg, nästa helg är det tävling i Hässleholm som gäller. 120-130. Han kommer inte hoppträna i veckan eftersom att det bara är veckodagar emellan.

Kaninis!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: limpan

Vad är det för jobb du fått? :) :)

2011-09-05 @ 10:46:02
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Då ses vi i hässleholm :D Chappe ska gå sin debut i 130 där :)

2011-09-05 @ 20:22:57
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0