Jobbat

Precis kommit hem från jobb, möttes av en enormt glad hund som bokstravligt talat hoppade upp i famnen på mig. Jobbade bara 3timmar idag på Odengården så det gick smidigt, träffade även en gammal gymnasiekompis där, kul! Nu ska jag ut och mocka innan Hans kommer hit och vi ska laga lunch ihop. Får se vad det blir, svårt att komma på maträtter tycker jag. Tror det får bli schnitzel  med potatis och någon sås.

Igår var jag hos Gunilla, red Hero, Hillma och Fellow. Det gick bra med alla så det var riktigt kanon. Fendi red jag innan. Idag ska jag rida allihopa i eftermiddag/kväll. Phiis får nog gå på banan och Lucky och Fendido får gå i skogen.

Dags att sätta igång om jag ska hinna mocka, städa, rasta hund och mata hästar innan Hans kommer.



Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0