ja man

usch vad jag ogillar att man måste skriva en rubrik, riktigt onödigt. Får ju inte mer ut av att jag bara ska hitta på något?

I alla fall var jag på gymmet som planerat idag, det gick helt OK, kände mig sjukt taggad när jag kom dit, när jag väl satte igång med träningen dog kroppen för en kort stund och allt kändes meningslöst. Allt eftersom träningen pågick återhämtade kroppen sig på något konstigt vis och det gick okej i slutet ändå. Idag kom jag till insikt att jag slutat jämföra mig med andra som jag inte har en chans mot. Det slog mig när jag cyklade hem, det är riktigt bra faktiskt. Bara för en vecka sedan jämförde jag ju mig med brottartjejerna på gymmet, idag var samma gäng där och jag sket i att jag tog mer än hälften så mycket som dem. Jag har min kropp och de har sin egen. Jag är ju bara dum som gått och jämfört min kropp med deras haha, två av de som var där idag var med på förra OS.et. En två år äldre än mig tror jag, också har vi Jenny Fransson på bilden nedan.



Glad jag fattar det här nu :p

Nu ska jag käka, tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0