fin häst

Åå vilken fin häst jag hade på tävling idag :)

120cm: Jättefin och hur lydig som helst, rev trean, ett sånt pet som hade kunnat ligga kvar, såg på videon att jag hinner landa innan den faller. Men men så är det ibland, är jättenöjd ändå.

130cm: 4.a!! Vad glad jag blir, han hoppade helt strålande, fick lite för mycket fart i grunden efter att han börjat bajsa till hinder nr 4. Sparkar man på Lucky är det de tempot han vill gå i haha. Han gjorde allt för att vara felfri och det gick. Hoppade bara snett på nästsista hindret annars klockren! Omhoppningen var efteråt och hinderna höjdes med 5cm på nästan alla, två hinder såg enorma ut när jag gick banan (13-14, två hinder som bara var med i omhopp som redan var höjda). Lucky tände till en tredje gång och hoppade felfritt även i omhopp. Red inte alls snabbt med blev ändå 4.a. Åh han är bra underbar Lucky!!

Kolla han ler till och med, fy vilken härlig kille! Min stora kärlek <3




Videor kommer

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ren lycka på den nedre bilden, fantastiskt! KRAM

2011-09-11 @ 21:20:28
Postat av: Ida

Ni är så fruktansvärt bra tsm! Det är helt otroligt! <3

2011-09-12 @ 11:42:36
Postat av: mumm

Dreamteam!

2011-09-12 @ 22:03:13
Postat av: Emma - tanneryttarna!

haha söta bilder! :D

2011-09-14 @ 15:38:23
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0