.

trodde att vi skulle till Sylvana kl 10 imorgon men det var fel. Blir lite senare istället, hoppas allt går snabbt och att Fendi är friskförklarad. Aja, annars gör jag ingenting nu, lektionen med Wilda gick bra och jag red Phiis när jag kom hem. Tänkte jag skulle rida till banan bara för att han är barfota bak, när jag kommer upp dit går allting bra, han skrittar runt hela banan i bägge varven. Plötligt efter något varv i trav får han mongodamp och ska absolut inte gå i närheten av en blå tunna som står på ena kortsidan. Tunnan som stått blickstilla hela tiden , även när vi kom dit. Suck, det är verkligen Phiis i ett fett stort nötskal. Var så sjukt irriterad på honom efteråt att han gärna hade fått springa till skogs utan att komma tillbaka...

Nu ska jag bara slumpa fram en bild till detta inlägget. - jahapp blev visst en konstig bild från fbo, lite wierd vinkel :P


hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0