Torsdag

Jahaja, torsdag idag då, vaknade upp vid sidan av Hans och vi chillade till ettiden. Vid ett åkte han och jag tog in hästarna och mockade eftersom det regnade riktigt mycket. Blåser gör det också! Nu har de precis fått eftermiddagsmat och jag ska rida om det är fortsätter vara uppehåll.

Blev riktigt sugen på att baka ett gott franskt bröd med russin och valnötter. Mmmmmmm vad gott det skulle va men det har jag varken tid eller ork till nu.

Hade hoppats på att jag kunde rida båda hästarna i ridhuset men bilen är pajj och mamma slutar sent idag. Aja får komma iväg en annan dag. imorgon ska jag jobba en eftermiddag i galoppstallet, rida lite som vanligt.

På lördag blir det nog 4årsfinal i flyinge. En av Fendis syskon kom med till final så det kommer bli skitkul :)

Dags att dra! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0