Söndag

Vilket tempo det varit på den här helgen, full fart rakt igenom. Nu sitter jag här och undrar vad som hänt haha. Jag har ridit, umgåts massor med Hans och varit på kalas samt åkt en del bil. Det har varit en bra helg, idag ska jag bara rida en tur på Laggy och Fendido sen blir det tidigt i säng idag. Imorgon jobbar jag på Odengården mellan 8-11, åker med mamms dit och cyklar hem. Blir nog lite jobb i galoppstallet imorgon också så det blir en heldag med jobb.

Tänkte jag skulle åka iväg till stan en dag denna veckan eller nästa, kolla lite presenter. Tänk om två månader kommer alla vara ute och handla julklappar för fulla muggar, jag borde egentligen börja kolla ut klappar nu men först på listan är Hans födelsedag.

Fendi får nog gå över lite bommar på ridbanan idag, Lucky ska få trava lite i skogen. Bara skrittat nu i två dagar, Hans red till och med barbacka på honom i förregår haha. Go go Hans!

Funderar på att köra ner till affären och köpa after eight så jag kan prova på att göra en kladdkaka. Men orkar jag? Ehhhh osäkert.

San Siro Lady blev 3.a på Jägersro i torsdags, hur grymt som helst. Här är en annan häst från samma löp.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0