onsdag

Lillördag idag då, har varit uppe och gått promenix med Hailey, gick några varv på banan och allt var lika läskigt som det var igår och i förregår :p Red ut med Kajsa igår tillsammans med Ymkje och det gick bra. Fendi fick gå på banan innan jag åkte och tränade med Laggy. Fendi var helt klockren och jag funderar på om han ska vila idag eller bara gå ut och skritta i skogen, känns bra inför helgen med både Laggy och Fendido. Jag hoppas Fendi kommer kunna slappna av lite bättre denna gången.

Ikväll blir det bonde, wieho! Jag saknar min Hans också, hoppas han kommet hit ikväll <3



Nu är det dags att gå ut och mocka här hemma också, stallet där uppe är redan klart i alla fall, bara intaget kvar.


Kommentarer
Postat av: erika

aaah bonde söker fru, bästa progammet!! <3 haha

2011-10-26 @ 12:55:49
URL: http://majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0