närmar sig fest

På lördag är det dags för fest, maskerad och bokstaven är P. Kommer blir riktigt roligt och jag har redan bestämt mig för vad jag ska vara för något, vad får ni se senare. Kära Malin kommer hit också och festar med oss, även Mathilda! Wieho kommer bli nice.

Haft en mysig dag med Hans idag, det har i princip regnat hela dagen så vi låg bara inne i sängen och mös, såg Water for elephants. En film jag velat se länge, det var okej men inte wow. Nu vill jag bara se Harry Potter så kanske är därför jag är besviken? Hans bjöd på lite mat och sedan hjälpte jag honom med att göra pannbiffar, blev helt okej. Är inte direkt känd för att göra mycket och god mat. Bakning är mer min grej.

Imorgon blir det jobb på odengården ett par timmar och innan det ska hovis komma och slå på en tappsko på Fendi. Både Lucky och Fendi blir nog glada av en ridtur i skogen imorgon.

Precis sett senaste avsnittet av ensam mamma söker, de är minsann alltid lika bra. Längtar redan tills nästa, nu ska jag ut och natta hästarna sen blir det ett avsnitt av Pan Am, flygserie så det är ju nästan obligatoriskt.

Och sist men INTE minst, tusen tack för era finfina kommentarer på videon från tävlingen. <3



Tjohej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0