fendi träning

Varit och tränat Fendi nu på kvällskvisten, han var så himla duktig idag igen. Men det märktes att vi inte hade hoppat ordentligt på ett litet tag, märktes på mig i alla fall. Fick knasiga distanser ett par gånger och litade inte 100% på honom. Men det blev bättre och jag kan absolut inte klaga på min fina häst, han är en riktigt stjärna och jag älskar honom. Han gjorde alla övningar bra idag och han fick inte hoppa samma bana som de rutinerade hästarna, är så rädd att de ska bli för svårt för honom. Han fick ändå hoppade en trippelbarr idag för första gången och han rev två gånger(tillägga att jag red knasigt båda gångerna, men ändå inte katastrof) men tredje gången var det som att han förstått vad hindret innebar.

OCH Fendi hoppade väldigt fint med sina bakben idag, mycket bättre än sist, drog de inte alls lika mycket in under sig som första gången. Heja Fendi!

Kommer ett par vidoer så fort jag fått in de på datorn.



hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0