Mobilbloggning

Alltid lika segt att blogga från mobilen då jag inte kan skriva mellan bilderna men men. Red ut imorse på Lucky och Fendi. Var till och med halt på gräset i skogen (frost ute) så jag travade bara och körde en kort galopp på Lucky. När jag skulle göra i ordning Fendi märkte jag att han var på "fightinghumör" och när han är på ett sådant humör får man välja en runda i skogen som jag kallar för "saferundan". En runda som han gått tusen gånger och kan utantill, men Fendi lyckades ändå hitta en sten som såg livsfarlig ut med frost på, mongo!

Till min glädje var fendi redan bra i benet, bulan var borta och han hade inte det minsta ont. På slutet av rundan blev han väldigt trevlig också.

Här kommer ett par bilder, Fendi som inte är rädd för kor men stenar, Nelson på halmbalen utanför stallet och Lucky på hemväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0