Laggy KG träning

Kom hem från KG träningen för en timme sen, varit ute i stallet och strött och fodrat, klappat lite extra på mina prinsar också.

Lucky var en riktig stjärnhäst idag och gjorde ett väldigt bra jobb, han är bara för fin. Idag var vi bara två st som tränade och det kändes bra med mycket tid till mig och Camilla. Blir bara extra jobbigt att plocka undan hinderna efteråt. Tror att det var många sjuka idag och en del sjuka hästar, tråkigt när det blir så. Krya på er allesammans!

KG hjäpte mig och Lucky lite i markarbetet idag och jag märkte stor skillnad på Lucky direkt! De jag gillar med KG allt han säger stämmer(till 99%) och det funkar oftast dirket om man gör som han säger. Min läxa på Lucky är att träna ryggningar haha, enda gången Lucky blivit sur haha. Känns som att gå tillbaka i utbildningen men jag håller med KG han kan inte gå och streta emot när jag ska rygga honom. Han ryggar men kör upp huvudet som en stork.

Kommer lite videor så fort de är uppe!



Hej hej hemskt mycket hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0