blä

Tror jag håller på att bli sjuk, är blek och blött näsblod igår och idag. Usch jag orkar verkligen inte bli sjuk och har inte tid med det...

MEN igår satt jag på Hailey och skrittade två varv på volten, duktig tjej! Fellow fick en långtur idag tillsammans med Ymkje och Kajsa, hur mysigt som helst för vädret var verkligen kanon. Fendi och Lucky fick också gå varsin tur i skogen, Lucky stjärna som vanligt men Fendi var lite stökig idag. Imorgon ska Fendi vila för på lördag blir det tävling i Perstorp. Malin kommer hit imorgon och följer med på lördag så det blir säkert massor med fina bilder eftersom Malin är grym(på alla sätt hihi).

Nelson fick följa med upp till stallet idag och plocka in Fellow och Hailey, han har varit ensam 4timmar idag(totalt men inte vid ett tillfälle) och ville inte vara ensam mera. Nu sitter han bara och stirrar ut genom köksdörren och väntar på mamma. Mammig!

Håller på att laga mat till mamma och Niklas nu, gjort en kladdkaka till efterätt också. Damsugit har jag också hunnit med.

Här kommer två videor till från träningen sist.

Här ville KG till och med ge oss en applåd för rytmen. Perfekt som han sa. Ja, tänk om man alltid kunde rida så haha,tyvärr händer de inte så ofta ;)


Skönt vi fick hoppa lite trekomb. för av någon anledning rider jag sämre i en trekombination. :s


Tjohej

Kommentarer
Postat av: maria

ååh vad han är fiiiin! det ser så lekande lätt ut:)

2011-11-10 @ 23:25:37
Postat av: Sigrid

Tack så mycket! Kan bara säga detsamma, gillar verkligen din ridning.

2011-11-11 @ 07:24:33
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0