Tävlingsdax

Imorgon ska jag och Lucky tävla i Perstorp. 110+120, heja oss. Red ut en liten runda med trav och skritt innan och han kändes fin. Jobbade lite med smidigheten och igångsättningar, de som Lucky behöver. Var lite seg idag efter gårdagens fest, men allting gick som det skulle ändå. Vaknade av klockan vid 12 brevid Hans i sängen. Låg och snackade i en halvtimme sedan åt vi "frukost" och Hans cyklade hem till sig vid 1. Jag satte igång med stallet och sedan vilade jag en timme för att senare rida Lucky och bada honom, samt fläta.

Festen igår var superbra, som de brukar vara nere på flygområdet. Tfhs10 är en riktigt bra klass på att anordna fester också, deras "flygdans" var höjdpunkten tyckte jag. En lyckad kväll helt enkelt.

Nu ska jag strax bege mig ut i stallet och natta hästarna, efter det blir det sängen så jag är pigg och alert inför imorgon. 



Häjdåe

Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

Lycka till i morgon :)

2011-05-07 @ 20:57:29
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0