Tävling på gång

Imorgon är det dax för tävling igen, Lucky ska hoppa två klasser och jag hoppas det går bra. Har inte hoppat sedan förra torsdagen för Fredrik, men det spelar ingen roll. När Lucky har tävlingssäsong tränar vi inte så mycket ändå. Hoppning två-tre gånger i måndaden är max.

Igår fick jag träffa lovely igen, inte sett honom på ett litet tag ordentligt, vi grillade tillsammans med norrmännen och svenskarna nere på Ljungis. Hur trevligt som helst, pappa hade skickat med ett riktigt gott nötkött också som blev helt amazing när vi grillade det. Vi såg en film senare på kvällen och åt godis, idag låg vi kvar i sängen till tolv, hur gott som helst! 

Var hemma vid halv 2, nu har jag mockat och plockat in hästarna från hagen. Ikväll ska jag rida igenom Lucky inför imorgon och han ska fixas. Tror hela kvällen kommer gå åt. Jag försöker få med Hans till tävlingen imorgon också, försöka få honom att prioritera hästar före tentaplugg. Lättare sagt än gjort!

Fellow och jag på dressyrtävling för ett bra tag sedan. Knoppen i pannan är bara för söt!
 

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0