Tävling i Perstorp 110cm+120cm

Halloj, tävligen igår gick väldigt bra :)

110cm: kändes väldigt lätt och fint, Lucky lyssnade superbra och vi slutade på 0-fel och en 5.e plats.

120cm: Lucky hoppade ännu bättre(brukar göra det när det blir högre), jag red likadant som i första klassen, dvs inte för att vinna. Hade en god grundgalopp eftersom det var en A:O.a, även felfri här och det blev en 3.e plats.

Jag är jättejättenöjd med dagen, kunde nästan inte blivit bättre, jag red på de distanser som jag skulle och Lucky var med mig till 100%. Tyvärr misslyckades mamma med filmningen i 110cm så det blev ingen film därifrån. Som tur är fick hon till det i 120cm så den kommer väl upp här snart på bloggen.

Blev en del bilder i alla fall. Eftersom att blogg.se klabbarsönder så kan jag inte lägga upp några nya bilder..........



hejdå så länge


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Finaste!

2011-05-10 @ 19:00:40
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0