Min pålleheest

Titta så snygg min pålle var i helgen, han är visserligen lika snygg hela tiden men extra snygg på tävling. Nybadad och flätad, nice.



Kära älsklingen som fottat, tack!

Idag har jag jobbat och hjälpt Kajsa med Ymkje. Jag skulle säga att Ymkje är helt inriden nu men blir ett par turer till då Kajsa vill det. Inget emot det alls, hon är ganska rolig att rida faktiskt :)

Galopperade för första gången på Swea idag, det var kul. Det är en häst med GO i så det var extra roligt. Ranosch åker till Jägersro imorgon, lite tråkigt då vi lärt känna varandra sista tiden. Brukar tyvärr vara så när det kommer "inridningshästar" till jobbet, när man ridit flera turer på dem och fattat tycke ska de åka hem. Inget mer jobb denna veckan då en häst tyvärr gick bort och Ranosch åker hem, hingstarna är numera vallackar och behöver vila. Dvs att det är bara tre hästar som ska ridas och de fixar Johan & Kisse själv.

Från första gången någon satt på Swea, jag fick äran :) Heja Sweaaaaa som kommer bli en bra galopphäst!


Imorgon ska jag hjälpa Kajsa igen, sen blir det ganska lugnt och skönt. Ska städa lite här hemma och rida Lucky på förmiddagen, Fendi ska iväg och hoppa på kvällen. Där emellan får det bli ett gympass, har tränat både idag och igår. Igår blev det ett bröst-,triceps- & magpass och idag körde jag ben, axlar och biceps. Det kändes gött! Imorgon får det blir mer mage & biceps samt rygg.

Hahahha som jag skrattade när jag såg denna bilden, så ful!


Nästa bild såg ut såhär. Fendi är väldigt snygg, nästintill jämt, men här är han inte heller snygg, högt är det ju ;) 


Nu blir det duschen, sen ska jag sova gott. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0