Jadddåååå

Precis suttit och skurit upp massvis med frukt till en fruktsallad som vi skall avnjuta nu ikväll. Jag är för flitig alltså, men ska inte ta åt mig all äran, hade såklart hjälp av Nelson. Han studerade noga så jag gjorde rätt och provsmakade de olika frukterna för att se att de inte var förgiftade.

Amanda; mina freejump är svarta/svarta. Precis som de jag hade innan, vill inte sticka ut för mycket. Räcker med kavajen plus att de knappast var någon annan färg som passade kavajen. Kör på de som syrran alltid säger "svart passar till allt".

De få bilderna jag har stigbyglarna på. Förhoppningsvis blir det fler nu.




Tjarrå


Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltså likadana som mig då ;). Mina gick också isönder snabbt så jag fick nya. Dock fick jag behålla det gamla paret (som går att använda då det bara är den undre plattan som är av) så nu har jag två par haha.

2011-05-14 @ 21:09:16
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0