Hästar hittar alltid på en massa skit...

Jaha, det var egentligen mening att Fendi skulle åka iväg till Össjö idag och debutera på 50cm. Men precis när jag tagit i dem, för ca en timme sedan så hade han trampat sig ordentligt på ballen. Sjukt onödigt kan jag tycka, men å andra sidan tror jag att det finns en mening med allt även om det är surt. Nu tycker ni väl att jag har värsta dubbelmoralen då jag igår satt och gnällde på allt igår och idag är nästan positiv till ett balltramp. Okej, jag har dubbelmoral då. Nya tag när det gäller Fendi, mamma sitter och spanar nya pay n' jumps som han kan åka till. Fast, jag hade ju helst velat åka idag, jag var ju pepp!

Dessutom fick jag hem mitt nya par stigbyglar ifrån Freejump, använde ju bara det första paret i en vecka sen pajjade dem och gnisslade massor. Hade sett fram emot att rida med de nya idag på pay and jumpen men men får rida med de imorgon istället. Blir en tur till Gunilla på morgonen, Lucky ska med och gå som förhäst till bebishästarna.

Så ja, nu sitter jag här och har ingenting att göra, stallet är klart, Lucky är riden och min pojkvän sitter med plugg fram till och med nästa fredag. Vilken fin lördag jag kommer ha va, jag får väl sitta och lida av att kolla på alla dåliga bidrag i Eurovision. Jag hoppas det går riktigt dåligt för Sverige nu igen eftersom att jag ogillar Eric Saade och hans dålig låt. Dessutom är han inte ens snygg.

Saknar dig älskling!


Häjjdå


Kommentarer
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Sv: Jag ska till frosta på lördagen (jobbar på söndagen) :) Går de bra där ska jag nog planera in 120 debuten :)

2011-05-14 @ 13:16:33
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du avslutade ju i samma ton som igår iaf ;)

Skyrup har P&J varje helg vet jag, lite långt iväg kanske.

2011-05-14 @ 17:15:22
Postat av: Amanda

Vilken färg har du på dina stigbyglar? :)

2011-05-14 @ 19:07:19
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Emma

OJOJ vågar du dig på ett andra par ;)

modigt tjejen ;P

falsterbo för hela slanten eller :) ??

ska se till att komma ner och heja på skånegänget till en början ^^ !!

2011-06-28 @ 23:38:26
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0