Hallå där, köp blåbär

Jaha, var ett tag sedan jag skrev något här ja. Har bland annat lovat både video och bilder från tävligen så här kommer det.















Se och njut, Lucky är en guldgosse helt enkelt.


Sitter och kollar runt lite efter nya prylar till mig och pållarna, finns mycket fint. Är så sugen på en ny hjälm... Aja så var det de med körkortet, får vänta med nya prylar, körkortet går först. Sovit 11timmar i natt så jag är riktigt pigg idag, det är nice. Gick och la mig 9 och stod upp 8. Vid nio red jag med Kajsa och efter det gick Fendi på en skogstur. Han skötte sig, även om han varit muppos sista tiden. Blöööä.

Dags att mocka sedan skrapa färg på utemöblerna, yeeahj!!!! -.-


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till placeringarna!



Såg att du rider med reinbows, vad fick dig till att börja med dem? Något du rekommenderar?

2011-05-11 @ 13:19:20
URL: http://matinees.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad roligt!! Grattis!! Och ni är lika fina som alltid :)Plus att han hoppar verkligen som förr nu igen, kanonfin!! Härligt :)

2011-05-12 @ 09:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0