Söndag

Sista dagen på denna veckan då ja, igår var det en fin dag. Mockade och fixade allt på morgonen, vid 12tiden körde jag och Hans till Domsten i närheten av Höganäs, det var ett strålande fint väder och vi slog oss ner på en filt vid havet och hade picknick. Låg och solade oss efter att vi käkat, sedan bar det av till Hbg där vi besökte Tropikariet. Blev lika förtjust i Lemurerna som jag blev sist, jag vill ha en! Plus att jag gärna hade haft en liten apa, med tuppkam. På hemvägen stannade vi till på ICA och handlade godis och chips, väl hemmma käkade vi mat och senare på kvällen tittade vi på film. En väldigt bra dag med min käre.

Idag dvs. strax ska jag och mamma köra till Gunilla, blir till att rida två kusar där. Lucky fick motion i förmiddags så han är redan klar. Imorgon är det ju veterinärbesök med Fendi, men först på morgonen ska jag rida det treåriga dressyrstoet igen. Nu i veckan kommer även en annan inridning påbörjas, ett frisersto på 4år. Spännande!

Bilder från dagen igår kommer väl efter hand. Så länge kommer en mobilbild på Hans aka chaffören ;p


Hajdåååw

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande med veterinärbesök... hoppas allt går bra och att det inte är nåt fel på Fendi, utan bara är vanligt unghästtrots han håller på med!



Låter som en superdupermysig dag du hade med Hasse, lite avis är jag faktiskt... ;)



Och förresten - SKYPE, my love. Jag är alltid inloggad, så logga in nån gång när du har tid att sitta ner o prata en stund, ok? :)

2011-03-27 @ 17:34:52
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0