Dagens ridning.

Lucky fick en skrittur i skogen barbacka utan några som helst krav, skönt. Vi mös som vanligt! Fendi därimot hade en sån dag där jag-tycker-inte-om-fendi. Mongo från Kongo helt enkelt, stod mest på bakbenen och skulle helst inte göra någonting alls, tröttsamt. Han gjorde till slut som jag sa, men fick trötta ut honom riktigt mycket först. På fredag eller i helgen ska Sigge rida, skönt för mig, mindre skönt för Fendi. Jag tror jag tolererar lite för mycket dumheterm, han behöver en ny ryttare på ryggen som inte accepterar något alls.

Ska strax bege mig ut i stallet och mocka, det roliga kvar med andra ord...

Svar till Anne, Phiis är ca 170cm.



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0