flyinge

Strax blir det flyinge en sväng för att kolla chaps och skor till falsterbo. Lagom lägligt att mina ridskor pajjade förra veckan. För er som inte visste det kvalade jag och Lucky till Falsterbo i år igen så nästa lördag och söndag rider vi kval. Förhoppningsvis blir det final på ondagen därefter.(kommer nog bli svårt men håll tummarna)

Lucky ska klipps ikväll så han orkar med allt som ska göras. Fendi ska på Pay and Jump på söndag, hoppas vi kommer iväg denna gången så det inte blir som sist med balltramp och tappsko.

Levt tillsammans med min kära älskling sedan lördag, vi har "provat på" att vara sambo haha. Det har funkat bra och kommer kännas konstigt när Hans åker hem till sig på lördag. Imorgon blir det midsommarfirande på Österlen och vi ska sova hos Hans föräldrar, ska bli kul att träffa dem igen!

Varit på körskolan idag också, inte många lektioner kvar nu och jag har också fått tid för uppskrivning och uppkörning. OMG säger jag bara, jag hoppas jag sätter fullpott på allt och klarar det. Bara att be till gudarna haha. Aja, kom hem från körskolan vid 12 och skulle ut och mocka, då hade Hans mockat och gjort allt klart i stallet!!!!! Vadå världens bästa pojkvän?! Var bara till att plocka in hästarna sen var jag klar där, lycka.

Från förra året i Falsterbo. Revanch i år, hoppas det.


Till dig som undrar om det är jag och Lucky i hippsontidningen, så ja. Det är vi, och det är en hemsk bild, Lucky ser ut som världens olydigaste, vilket han inte är...

Hejssvejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska hålla tummarna för er !!!!

2011-06-23 @ 17:31:35
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Är du och Lucky med i Hippson? Åååh att jag inte har den :(

Håller tummarna för er! Jag och kameran kommer vara på plats på onsdagen :)

2011-06-24 @ 10:52:40
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Håller tummarna för er! Hade varit så roligt att se er "live" på onsdagen då jag ska ner dit :)

2011-07-01 @ 22:58:02
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0