Videor på g

Det gick bra på körskolan idag, satte ett till slutprov och gjorde sk. "osedda frågor", som jag också klarade. Eller ja, de kan man inte klara men jag hade 5fel av 70frågor så det hade varit godkänt på ett sluttest. Var skönt att cykla till och från bussen idag även om det regnade, kände att min kropp behövde lite motion.

Nu sitter jag har inne och myser med en kopp te, ser fram emot morgondagen, för då ska jag träffa min kära vän Becci. Oj vad det var längesen! Först kommer hovslagaren och slår på nya skor på Fendi runt om och sätter nya skor bak på Laggy. Efter det får jag rida och sedan ta bussen till klippan och efter det vidare till östra.

Både Fendi och Lucky blev longerade idag och det gick bra. Fendi hade damp som vanligt i början men det funkade fint efter 1min.

Tänkte lägga upp ett par videos som kommer in här senare :)



Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0