snart drar vi

Asså shiet, fan vad dåliga ni är på att skicka iväg en schysst kommentar. Verkligen kommentarstorka här på bloggen.

Antar att det inte är en jäkel som gått miste om det som skett i Norge i helgen. Det är fruktansvärt och jag hoppas att alla skänker en tanke till de drabbade <3

Imorgon åker jag och Hans till jämtland, hoppas vi får bra väder. Fast i och för sig fick jag en ny regnjacka och ett par nya regnbyxor av mamma som behöver provas, fast det räcker med en timmes regn. Har nästan packat allt nu, känns som jag har med allt + lite till. Ska bara slänga ner en mössa, vattenflaska och en kamera. Heja mig och Hans! 

Fendi är nog på bättringsvägen, hans sår såg fint ut och jag ska se om det blivit ännu bättre imorgon då han ska få nytt badage igen. Lucky är bara allmänt muppos haha. Han kommer nog inte gilla att ha en veckas semester. Men det kommer jag gilla ;)

 

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt med det som hänt i Norge, ush! Hoppas ni får det trevligt och bra väder! Håller tummarna för det inte är ngt allvarligt med Fendi. Kram <3

2011-07-24 @ 22:09:05
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

fina lucky :) du svarade inte på min fråga förut men haha, han ska inte säljas? :) riktigt fin häst.

2011-07-24 @ 22:40:29
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

haha attans då! :) Blir det tour of amatours nästa år också eller får du inte vara med då för att du kom till finalen? :) det kanske blir youngrider grandprixen? :D

2011-07-25 @ 13:03:42
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0