Regnrusk

Vilken ruskväder det är ute, fast det är ganska mysigt. Var ute och gick en halvtimme med Fendido i regnet innan, han såg redan bättre ut i sitt steg, hoppas det går på rätt håll nu. Imorgon ska badaget bytas så då får jag se hur såret ser ut. Kanske inte hänt så mycket på två dagar men men.

Precis suttit och pratat med älsklingen i en timme. Han befinner sig fortfarande i Mellbystrand och jag bara väntar på att han ska komma hem. Som ni förstår blev alltså inte vår malmötur av idag, jag ringde mamma och hon tyckte att vi kunde luncha men jag stannade hemma och lät hästarna vara ute lite längre istället. Hann med att sitta i soffan och titta på simhopp, gå tur med Nelson och käka mat från igår. En väldigt slapp dag, superskönt.

Har även lärt Nelson något nytt, han kan nu plocka hallon själv. Smart hund det dära.

Jag märker hur rastlös jag är nu när jag inte går till körskolan mer, plus att gymmet är stängt så jag kan inte dra dit. Jag hoppas jag hittar ett jobb som gör att jag kan hinna med att gymma lite då och då, min kropp blir mer och mer som en degbulle.

Imorgon ska nog Lucky gå på banan igen, beror på hur hans humör är. Är han på superhumör blir det banan annars får han gå en långtur. Kanske till och med skulle bestämma att han ska gå en långtur eftersom att det regnat mycket idag, vilket betyder att det är lite mjukare ute på vägarna.

I helgen får jag nog vara fylletaxi till brorsan och hans vän.

Här är min vän Viktor från  tävlingen i söndags, hans häst heter "olga". Det var ju Viktors häst jag passade i vintras, hans andra häst Isop.


Förbered er på en bildbomb från förr :)




Kommentarer
Postat av: Sarah - Elit med Flit

SV; Haha ja, roligt att det gick så bra i falsterbo! eller iaf i första klassen! :)



Roligt att du hittade min blogg:)

Om det är något du undrar över är det bara att fråga på och jag är alltid öppen för förslag! :D



Verkligen fin blogg, den kommer jag verkligen följa varje dag :)



Mvh Sarah!

2011-07-22 @ 00:10:10
URL: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0