regnet försvann

Nu är det strålande sol ute och äckligt varmt. Vad snabbt det kan vända? Vaknade kl 4 imorse av att det regnat något sjukt, kunde knappt sova för att det lät så mycket.

Fendi var jätteduktig imorse när han fick sin spruta, nu är det bara två st kvar. Ska ut och promenera med honom ikväll igen sen blir det att lägga nytt bandage. Jag hoppas såret ser bättre ut, det borde göra det i alla fall.

Lucky fick gå en långtur i skogen idag, mycket insekter var på oss hela tiden så travade nästan hela tiden. Det blev ett ganska OK konditionspass för gossen. Han såg nöjd ut när jag spolade av honom med slangen när vi kommit hem. Snart är det Nellis tur att gå ut en runda i skogen, blir väl hopp och lek som vanligt. Innan dess ska jag städa lite, hör och häpna, Hans kommer ikväll. Känns nästan som att jag borde sätta ett kryss i taket bara för att det var 8dagar sedan. Tok för länge om man frågar mig, men nu är jag störd också :)

Ikväll kör jag pågarna till Helsingborg så de kan ta sig en öl eller två. Inte alls avundsjuk, öl är inte ens gott. Inte ens från danmark. Knappt sugen på att gå ut längre, sist jag drack var på midsommar och då drack jag en HEL cider, ojoj haha. Nä men jag pallar inte med det, börjar bli som en gammal tant och tänker "det finns en dag imorgon också". Haha hur låter inte det?! Jävla kärring jag är!!

Längtar INTE tills snön kommer.


Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0