Jämtland här kommer vi

Det närmar sig avgång till Jämtland. Tåget går enligt SJ's hemsida efter tidtabellen. Hoppas hoppas att det håller i sig, vi bara måste hinna med tåget från Sthlm. Dags att se över att jag har packat med allt nu, Hans får vara min hjälp. Kan inte direkt påstå att jag är en erfaren vandrare så det får stå för Hans. Skyller på honom om jag glömmer något ;)

Hästarna ska in innan vi åker och ett nytt bandage ska på Fendi. Skrivit en hel uppsats till mamma hur hon ska linda honom när hon blir tvungen att byta haha. Stackars mamma! Men i love u, :)

Funderar på om jag ska ta med en "dagbok", så jag kommer ihåg allting vi gör. Får se om jag orkar bära på det, trodde min ryggsäck vägde MINST 25kg men visade sig att den bara vägde 13,5kg haha. Som pappa sa, kommer bli tungt efter ett par km i vilket fall som helst.

Nu kommer Hans, tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0