hopp hopp

I eftermiddag/kväll ska Fendi på sin tredje Pay and Jump. Heja honom, jag hoppas han sköter sig nu, var lagom mongo igår när jag red honom. Lucky känns väldigt fin nu för tiden, jag hade tittat fel på helgerna så det är redan nu till helgen han ska gå 120-130, det ska bli roligt har inte hoppat 130cm sedan förra året på sensommaren i trolleholm.

Just nu håller jag på och lägger in allt på datorn på den externa hårddisken, det känns alltid bra när det är gjort. Jag hoppas bara att den aldrig kraschar för då har jag ett fett stort problem... Javisst alla mina favoritvideos och favorit bilder ligger uppe på nätet men ändå, har massa andra bilder som jag helst inte vill ska försvinna. Borde verkligen införskaffa en till hårddisk men det är ju inte gratis, precis som allt annat. Lagom lägligt har allt hängt sig nu!

På onsdag kör jag min näst sista körlektion(förhoppningsvis). Jag känner mig inte nervös alls för uppkörningen men det kommer säkert, känner mig mer osäker på uppskrivningen. Försöker göra ett teoriprov i bonniers trafikskola på min dator men den säger att den inte hittar skivan. Något som är mycket märkligt då jag inte har någon skiva och har aldrig haft...

Om två veckor åker jag och älskling på semester som det ser ut nu blir det till Mellbystrand + dagsutflykter. Kommer hem på en söndag så är iväg 6dagar, hoppas på strålande väder och massor med bad.

Lucky i österlen för två eller tre år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0