fler bilder

fler nu

Fellow som stod här för tillridning ocg försäljning, blev inte såld och står nu hemma hos sin uppfädare igen.


fellow på sin första dressyrtävling, lc2


Fellow i trolleholm


Fendi på bete som liten skrutt :)


CC igen, första turen på galoppbanan


Jag och Fendis bror Emmerson.


Världens finaste hund som gick bort för lite mer än ett år sedan.


Lucky i dagstorp förra våren


Laggy innan falsterbo förra året, kommer ihåg att det gick skit den dagen, Lassy hade dött dagen innan och jag var bara helt down. Lucky hoppade till vänster hela tiden och jag trodde det var jag, vilket senare visade sig att det var sadeln fel.


Spinkig häst


Fin häst i 130cm för två år sedan.


Fendi, väldigt bra teknik där haha. Nä men det var första gången han löshoppade. Enda gången också tror jag :)


Lucky i munka förra sommaren


jag ser busig ut, norge -10


Studenten -09


Phiis, mammas häst om någon undrar. Skadad i 5 år av 6år. Fortf. inte frisk. Haft lösa bebitar, sårskador och allt man kan tänka sig.


vår ena stallkatt Puh.


Min gamla Dponny ET Radicle. Hur fin som helst :)



Radicle!! Jag ser för övrigt ut som ett anorexiafall här.


Laggo på en jörgenträning.


Gunilla och Fendi, innan Fendi blev min. Plutten :)


jag för två år sedan kanske.


Fellow på hopptävling, felfri 90cm


Lucky -09


Fellow på dressyrtävling. Gick bra  i LB.1 tills han ställde sig på bakbenen vid sista ökningen. haha


That's all. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0