bild på Fendis träns, pay and jump

Du som ville att jag skulle visa Fendi i sitt nya träns, här kommer det :) Jag ska ta andra bilder som är lite bättre, men blir inte idag.

Jag tycker Fendi är jättesnygg i sitt nya träns, vet inte om det är modellen på pannbandet som är stort eller om det är hans panna som är liten. Pannbandet stack ut en dm ca, inte särskilt snyggt.

Vill man inte bara dö när man ser denna bilden? Han är så sockersöt!


Aja precis hemkommen från Pay and Jump, Fendi skötte sig strålande! Märkte att han var lite trött, tittade inte speciellt på banan men vinglade till till tvåan så rev den, sen kom vi lite nästa på nästsista så han rev den också. Jag säger ingenting på det, unghästar behöver riva så de lär sig själva, man ska inte hjälpa en unghäst för mycket har jag lärt mig av Elina. Fast å andra sidan får man inte sätta dem i skiten, finns vissa gränser.

Annars var Fendi otroligt duktig runt omkring på tävlingsplatsen idag, inte alls som sist när han var tjurig och seg på framhopp och ville inte lyssna alls på framridningen. Idag stog han bara på bakbenen när jag hoppade upp(som vanligt), väl inne på framridningen och framhoppningen skötte han sig exemplariskt :) Inne på banan har det aldrig varit några problem, idag lika så. Det som är skönt är att han kan titta lite när man rider runt sen när man börjar hoppa är han väldigt fokuserad.

Han är fin min lilla pållehest :)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: lisen

Det är ju lika fint på som man tror det ska vara, han passar så fint i det och huvudet ser extra nätt ut! :)

2011-07-12 @ 09:55:35
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 19:18:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0