Vad ska vi göra med Henry?

Alla vet att Henry är en tjuv. Henry är en tjuv, Henry är en tjuv, tjuv!


Jaha vad ska jag skriva, har egentligen ingen lust att blogga, livet fungerar även fast jag inte gör det. Så det så!

Dagen och gårdagen har varit fantastisk, äntligen kommit igång med gymträningen igen och det är underbart! ÄR extremt svag just nu, känns verkligen att jag varit sjuk samt haft en för lång vila. Mina händer fick sig en lagom chock efter dagens ryggpass. Alla som tränat på gym vet att ryggövningarna sliter och plågar händerna mest. Man får oftast förhårdnader i händerna efter hand, huden vänjer sig liksom. Men eftersom att jag inte tränat på 2månader(?) hade de försvunnit, jag körde på som vanligt vilket resulterade till blodutgjutningar i händera som sedan sprack haha. Blir bra när allt är som vanligt igen!

Red barbacka på Laggy idag, han tyckte det var mys. Endast blivit skritt de senaste dagarna eftersom att det är pissehalt överallt. Fendi som inte kan ta det lugnt på isen har fått vila. Lucky har ju halkat även om han blir broddad, riktigt wierd.

Haha vad grå min arm ser ut. Måste få tillbaka formen igen. Bilden är från ett tidigare tillfälle.


Tjarrå


Kommentarer
Postat av: Amanda

bifflinn, nya namnet? ;)

2011-01-12 @ 22:13:47
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Maja

HURTBULLE!



Jag är grymt sugen på att börja träna, men jag tror jag kommer dö lite då.

Jobbar ju aktivt med kroppen varje dag mellan 8.30-18.00, och det borde ju vara nog egentligen... Ändå saknar jag att vara ute och springa och träna.

Dagens i-landsproblem, jag vet - men ändå!

Risken med att börja träna att är jag (min kropp) kommer se ut som en man(s) inom någon månad X)

2011-01-13 @ 15:05:01
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Arnold

Hej! jag har studerat din träning från bloggen och om du inte passar dig kommer du sluta som Lou Ferrigno!



2011-02-09 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0