Snösnösnööö

Snö är ett ord som används flitigt senaste tiden, more to come good people. Ska ut och rejsa i snön i eftermiddag på både Fendi & Lucky. Annars händer det inte mycket idag, ska upp och kvällsmata galopphästarna ikväll. Ska nog se en film ikväll och ha lite mys, fast känner jag mig själv blir det inget sådant. Tråkigt att se film själv... Inget snacks heller för min del, kanske en liten pepparkaka.

Haha igår var det en stor dag för mig haha, tog min första proteinshake efter mitt skidåkande. Yeaahj. Konstigt nog har jag träningsvärk idag, hur dålig form är jag inte i?! Pinsamt. Ska bli såååå skönt att komma igång med gymmandet som vanligt igen. Ska faktiskt få tummen ur detta året och sticka till löplabbet och fixa BRA skor. Inte en sekund för sent.

Lite höstbilder får en att längta lite till våren :)








Så söt!


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh ja, man längtar ju inte lite!

2011-01-06 @ 14:10:29
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0