Jaddå på G

ridit har jag gjort och stallet är klart, ska bara byta vatten i boxarna och lägga in hö. Lucky var cppigg och ville bara galoppera hela tiden haha. Sen mötte vi grannens son, en mycket märklig människa. Han hade precis fällt en träd, precis över vägen där jag skulle rida. Han tittar på mig, men tror ni hade stängde av motorsågen? Självklart inte, han flyttade inte ens på sig. Som tur är Lucky sällan rädd för något, men han kunde ju varit det. En del människor blir man så jäkla trött på. Hej sa han inte ens heller, miffo.

Nu ska jag ut och åka skidor i alla fall, röra lite på fläsket. Skulle till Hans på fredag, men det blev framflyttat till söndag istället. Passar mycket bättre då, helt okej. Innebär två dagars mer väntan och längtan men kommer vara värt det på söndag, fram tills dess kommer det vara kääässt.

en söt fendi!


Nu gittar jag, charåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0