vill och vill

Jag vill att mina norska friends ska komma tillbaka till ljhed så vi kan umgås.

idag fanns det faktiskt hopp för Fendi, försökte kasta av mig i början bara, efter att vi galoppat massor på grusvägen fram och tillbaka blev han snäll och som "vanligt". Alltså så han var innan han började muppa itu.

Pumpar på som vanligt annars på gymmet, proteinet börjar visa sina fördelar. Framför allt på benen, vet inte helt om jag gillar det. Men jag tränar på ändå, det är egentligen bara sixpacken som jag går och väntar på. Lagt om träningsschemat en aning så det blir nog great.

Nu ska jag ut med Nelson sen mata pållarna.

Lagom damp. Imorn ska det blåsa massor i skåneland, det suger. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0