sadel hämtad!

Nu har sadeln äntligen hämtad och i min ägo. Riktigt fin sadel må jag säga, över förväntan! Svårt när man köper en sadel osedd och bara fått se den på bilder. Den kom i alla fall med bussgods till ängelholm så vi plockade upp den där. Sadeln är så nästintill i nyskick, tipp topp! Har provat den på Fendi lite snabbt och den låg i alla fall OK, han är väldigt omusklad nu men tror det kan bli riktigt bra till slut. Han får ha den nu i alla fall, jag hoppas den känns bra att rida i imorgon också, det hade ju varit even better. Återstår att se, annars får jag ju bara sälja den, blir inte värre än så.

Lite dåliga bilder kan jag tycka.






Annars så har jag varit och tränat som vanligt på gymmet. Med Olivia, Johan & Hans. Hur skönt som helst, var dock lite sliten i kroppen idag efter gårdagens bröst- och tricepspass. Imorgon blir det ben och axlar samt lite traps.

Vet inte helt vad jag ska skriva, så det blir ett hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0