Paradise

Haha jag skäms lite över mig själv just nu, men har hittat en osedd säsong av dansk Paradise Hotel som jag börjat titta på. Haha det är egentligen skitdåligt, men samtidigt väldigt underhållande, kvällen igår fick innehålla 5avsnitt. Ganska bra jobbat ändå. Funderar på om jag ska se ett till nu sen får de andra 50 avsnitten vänta till en annan dag.

Håller i vilket fall som helst på med att göra frulle,  vill att klockan ska bli halv 12 så jag kan se skidåkning. Sen börjar det igen kl 15. Mycket tv.tittande blir det nu när det är gbg och skidvm. Kan inte utesluta några av dem.

När Malin kommer i eftermiddag ska vi nog skritta ut ihop på Laggy & Fendi. Hoppas Fendi sköter sig det lilla livet. Imorgon ska ponnyn visas för spekulant och det hade ju varit skönt om han blev såld.

Fina Malin som tagit bilden, www.enhundradelssekund.blogspot.com


Haj haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0