Omg!

Oh my god! vad hände här?! Någon som länkat till min blogg någonstans eller?



Det var som tusan i alla fall haha.

Idag kunde jag äntligen rida en tur på Laggy, han blev så glad så glad. Tyvärr lika hårt som vanligt ute, så blev bara skritt men han blev glad över att bli aktiverad ändå. Fendi ser väldigt mogen ut nu för tiden, men det kommer jag säkert få ångra att jag skrev haha. Imorgon kommer Krök-Malin hit och då ska vi rida ut en runda om pappa passar Nelson. Blir kanske en film på kvällen på Ljunghusen. Mys mys.

Strax ska jag bege mig ut i stallet och mocka och göra fint. Efter det är det städning av huset som står på schemat. Inte så kul med tanke på att nästan alla hästpolers man har är i gbg och shoppar hästprylar. Jag hade ingen lust att åka dit, förän nuuuu. Jag vill shoppa nya schabrak, kavajer mm. Min snälla mor har i alla fall beställt ett par nya stigbyglar till mig som kommer om någon dag. Kommer bli så snyggt och jag kan inte annat än längta till första tävlingen.

Just de, i april blir det antagligen träning för Pether Markne, DET ser jag fram emot, mucho!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Markne är grym! Vart går den träningen då, Hgb?

2011-02-25 @ 18:18:10
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0