Lös hund

Idag fick Nelsone vara lös ute för första gången, oj oj vad han sprang den lilla stollen. Kunde inte annat än skratta åt honom haha. Imorgon ska jag nog träna inkallningar med godis, samt försöka få honom att låta bli katterna.

Mys med Hans igår till idag, gjorde plättar till oss imorse. Helt ok faktiskt, inte jättegoda men inte äckliga heller. Han åkte iväg till skolan vid 12 så kunde ta det lugnt länge idag, hur skönt som helst. Är ganska krävande att ta hand om en liten hundvalp själv när man har hästar och hus att ta hand om also. Ska laga köttbullar, brunsås och potatis till mig och bror senare. Eventuellt kommer Hans hit en sväng igen, alltid lika uppskattat.

Hästarna har det allmänt chill nu när jag inte kan rida. Kan i alla fall motionera dem någorlunda när pappa är hemma från möte på torsdag, då får han passa Nelsone.

Stekaren Nelsone!



Nu ska jag duscha, plocka ur diskmaskinen och damsuga igen. Fattar inte att Nelson kan dra in så mycket skit på EN dag?!!????!?

Charrrrrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad söt han är! Hur gammal är han nu?

2011-02-22 @ 18:53:11
URL: http://lisakarolin.blogg.se/
Postat av: mumm

Vilka fina kort Linn på världens finaste hund!Han ser stor och stolt ut!Härligt att se att det inte är någon snö, här i Stockholm är det mer än nog och 19 minus när jag gick ut med Molly.Kram!

2011-02-23 @ 08:36:55
Postat av: mumm

Vilka fina kort Linn, på varldens finaste hund!

Har precis varit en runda med Molly i 19 minus, för kallt både för mej och hund.

Du är duktig med Nelson! Snart kommer jag och Molly hem...

2011-02-23 @ 08:47:07
Postat av: mumm

Ja nu blev det dubbelt upp, det är något med mormors dator som inte är ok, allt är försenat.

2011-02-23 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0