Inga bilder ändå

Tyvärr blir det inga bilder till er haha, tränsen är sålda och det gick verkligen snabbt. Istället kan jag berätta att Lucky fortf. är halt, mega blääää. Men något bra är att Fendis sadel hämtas imorgon sen idag red jag ut en långtur på honom. Ååå my Fendiboy is back, han var bara så fin! Miljonhäst igen, inget trams alls så det var helt underbart. Kan inte komma ihåg sist han skötte sig haha, så jävlig har han varit! Imorgon hoppas jag på en ridtur i den nya sadeln, bara den passar. Två paddar under Linnean går helt okej, men det ser inte okej ut. Passar inte Parianin blir det en till Linnea fast smalare bom. Får märka den ena då så det går att skilja på eller köpa en svart :p Just idag var Fendi värd en Hermés sadel, det säger det mesta.

Numera uppgraderad från sjärtgosse till stjärngosse!




Kolla in mina nya ridbralls också, am i in love? hell yeah


Nu ska pållarna ha maaaat. cha cha

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-08 @ 09:41:27
Postat av: Malin

Klart han är fin med en stjärnryttare på ryggen. Trist med Lucky :(

2011-02-08 @ 09:42:39
Postat av: Malin

SNYGGA BRALLOR BRUDEN! :D

2011-02-09 @ 21:11:23
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Maja

Oh, Boston e re?

Har dom i vitt, och älskar att ha dem på mig!

2011-02-09 @ 23:32:25
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0