Hoppning!

Nu har jag suttit i nästan två timmar och tittat på 150hoppningen från gbg. Faktiskt ganska dåligt tyckte jag, för många som "safade" eftersom att de ville rida på söndag. Bra för dem, men blir inte så kul underhållning. De två sista ryttarna bjöd på lite svängar och tempo i alla fall. Den sista hästen Napoli Du Ry är min absoluta favorit. Den får gärna flytta hem till mig vilken dag som helst. Yeahj!

Färgmässigt är den lik fendi, man kan ju alltid drömma... Dreggel.

what a beauty!




Nu ska jag ut och borsta Phiis och Fendi, imorgon kommer Malin hit. Det kommer bli toppen! Om Hans är frisk från feber åker vi dit ner och ser film och snackar lite.

Hejs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0