Från groda till prins

Det är egentligen ganska sjukt, sjukt kul. En sommarkväll i somras någon gång satt jag och pratade med Öyvind om att det hela tiden var en padda(groda?) som hoppade in i köket när vi hade köksdörren öppen. Öyvind slängde ur sig, det kanske blir en prins om du kysser den haha. Jag bara med öh, inte kyssa en groda. Flera dagar gick och grodan kom tillbaka varje kväll och den satt och väntade utanför köksdörren om det var stängt. Till slut tänkte jag bara men va fan, så jag pussade den. Självklart blev det inte en prins, men det hör till saken att jag såg Hans första gången i somras. Självklart är Hans ingen föredetta groda, men han är i alla fall min prins. Prince charming!
Extra charmig med shorts,boots + plunta ;)


i love u

Kommentarer
Postat av: sabina

hahaha! du är för go du LInn! :D

2011-02-24 @ 07:27:04
Postat av: Malin2

Haha jag diggar Hans outfit!

2011-02-24 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0