Bilder

Idag ska jag försöka få in lite bilder på tränsen. Putsade alla mina träns, martingalar och förbyglar + sadlar och stigläder i lördags. Oj oj oj, det var en projekt som kallas duga. Det var en del som skulle tas hand om haha. Ibland börjar jag undra om jag verkligen behöver allt?





Sen igår var jag och Hans i Malmö för att käka med hans förldrar, bror + familj samt några goda vänner. Mycket trevligt får jag säga! Sov där inatt och cyklade hem vid halv 9tiden i morse, hästarna skulle ut. Behöver jag säga hur mycket jag vill komma igång med Lucky nu? Mycket!!

Hans var så flitig och pluggade lite på vägen hem igår. En stilig kille det dära!


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0