Ang förra inlägget

Haha vad kass jag är! Döper förra inlägget till "lördag - ang. tränsen" och inte fasen handlar det om några träns. :p

Det jag skulle skriva var att tränsen är sålda så ni vet, inget med tjafs nu ;)

Precis hemkommen från ridhuset med Laggy, han kändes fin. Lite muppig med galoppombyte till vänster galopp bara men annars mycket fin. Känner mig väldigt ringrostig, men det gör nog han också. Red med alldeles för långa tyglar insåg jag när jag tittade igenom videon. En gammal tendens som smygit sig tillbaka efter ett uppehåll. Aja är det inte värre än så så.

Video får ni ej ännu :)




Godnatt, nu ska jag prata med Hans :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggast i Skåne, det är ni det, jeppjepp!

2011-02-13 @ 14:38:37
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0