Alla <3'ans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! :) Hur mys är inte det på en skala egentligen? SUPERMYS!! Klockan är knappt två och jag har redan haft det supermys med kära Hans. Vi käkade frukost och fikade på konditoriet imorse, det är vardagslyx. Strax ska jag och mamma iväg med Fendi till ridhuset sen är det Laggys tur. Blåser massor ute så rider helst inte ute, ridhuskortet på åsbo rf är värt varenda liten krona. Ikväll ska jag till Hans igen, sova där till imorgon. Får nog till och med tillägga att Hans är vardagslyx! :)

Haha, tillåt mig att skratta en aning, haha. Nelsone Calzone var hos frisören idag och seriöst hade någon lämnat tillbaka honom till mig efter frisering hade jag INTE gått med på att det var vär hund. Extremt stor skillnad och han ser plötsligt vuxen ut, han är inte ful eller så men ser lite konstig ut. Blir bra sen när han får ha lejonman i nacken, en hotbabe kommer han att vara då.

Ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag ha :)

Den blonda tiden er så förbi just nu. Men blondheten består innanför skallbenet ;)


Hajdåe

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, mys på er alltså. Vad söta ni ska vara ;)

2011-02-14 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0