Lever

Jag lever fortfarande och slänger bara snabbt in ett inlägg ifrån mobilen.

Ridit tillsammans med Gunilla i helgen, lekt med älskling, varit på bio, ridit beccis häst Lillan, visat min balklänning och ridit Fendi och Lucky. Lucky gjorde ett försök till bockning när jag red barbacka i ridhuset, såg hysteriskt roligt ut! Fendi har jag varit tvungen att rida idag och igår för han har betett sig konstigt, trodde han hade början till kolik så våga inte riskera något. Han är inte bra i sitt ben men han haltar inte eller är svullen - alltid något. Vet inte varför han blir så där konstig ibland, har hänt 3-4ggr innan, men fortfarande inte kommer underfund med vad som pågår...

Lucky fick gå med sadel idag och det var han glad för, invigde de nya setet ifrån Equiline och gud vad snygg han var i det, mums!

Dags att sova! Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0