Klippning

Idag fick jag äntligen tummen ur och beställde klipptid på Hardrock Salong, Neija klippte mig och hon var jätteduktig. Såg hennes frustration när hon förskte borta igenom håret innan klippning haha, tro fan de, inte klippt mig på ett år så tycker nog att mitt hår hållit ganska god kvalité. Svängde även inom affären på väg hem och köpte med en ny förpackning med färg, nu ska min "gråa" bena bort innan julafton.

Såhär blev det, en lång uppklippt page.(vet att jag ser muppig ut)


Annars idag har jag ridit varsin tur på Lucky och Fendi, Lucky var finare än vanligt och Fendi var som en GPhäst emellan åt(överdrivet men han var finfin).

I januari ska jag vara med på en eller två Pether Markne träningar när han befinner sig här nere i skåneland. Tänkte att Lucky och Fendi får gå varsin träning, det blir nyttigt. KG har kurs på klubben i januari också men då får Fendi gå, han behöver hoppa nu, inte hoppat honom ett enda språng sedan Malmötävlingen. Såret har inte läkt ännu men han har fortfarande inte ont, de är ju bra. Fast jag har ingen lust att hoppa honom när det inte växt ihop helt, rida måste jag ju pga hans mage men hoppningen får vänta lite till.

Ska bli kul att komma igång med Fendis hoppning senare :)


Imorgon är det examensfest för TFHS 09, ska bli kul att återse en del ansikten och det kommer säkert som vanligt bli en höjdar kväll! Kommer hem någon gång efter lunch på lördag, på söndag ska jag rida Hailey hos Gunilla tror jag.

Tjohej

Kommentarer
Postat av: erika

Fin du är Linn!!

2011-12-15 @ 18:23:31
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Emma

Vet du vart Pether ska hålla träningarna?? :)

2011-12-16 @ 15:00:52
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0