finaste jag har

han är världens mest underbara.


Egentligen borde jag bara låta någon anna rida Lucky, en riktig proffsryttare. Han hade säkerligen gått 150cm hur lätt som helst, han hade fått visa sitt rätta jag och han hade fått visa upp sig på stora tävlingar samt levt lyxigt.

Men nu är han här hos mig, går lite 130cm, sover i en sleten box och rids i skogen. På något sätt tror jag han gillar det, vi hör ihop och det skulle krävas så mycket av både honom och mig för att vi skulle skiljas åt. Vi är på väg mot vårat 5.e år älskling <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte visa lite bilder på ditt stall :)

2011-12-15 @ 21:06:32
Postat av: Maja

Så tänkte jag också en gång i tiden - men bara för att han hade fått större utmaningar och en elitryttare på ryggen behöver inte det göra honom lyckligare än han är nu ;)

2011-12-15 @ 22:14:35
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Malin

Äh lite tid till sen är du snart lika duktig som vilken proffsryttare som helst i Sverige Linn.

2011-12-16 @ 08:47:47
Postat av: Lina

Jag har faktiskt fått en kommentar där en person tyckte att jag skulle låna ut min häst pga hennes kapacitet då jag inte har så höga mål till nästa år.

Men om man trivs med sin häst och hästen trivs så tycker jag inte att det spelar roll hur högt man tävlar osv.

Trivs man tillsammans och har det bra tillsammans oavsett kapaciteten hos hästen så ska man fortsätta vara tillsammans=)

2011-12-16 @ 14:08:23
URL: http://linaswenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tävlar du inte högre då? Kan du inte visa bilder på stall och gård?

2011-12-17 @ 16:17:12
Postat av: Ida

Ni utvecklas tsm & blir starkare tsm! Han skulle aldrig vilja byta ut era skogsrunder mot massa hårdträning & tvånget till prestation alltid. Han har kul med dig Linn & älskar det, det syns! <3

2011-12-17 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0