veterinären

veterinären kom ut idag och tittade på phiis ben. han var lite halt på böjprov på bakbenen men ska sätta igång honom nu och se hur det går. Det är det enda vi kan göra nu, skulle han hålla för promenadridning/lättare ridning ska han säljas. Jajemen, det är så det ligger till nu.

Lucky ska gå på banan idag istället, banan var täckt med vatten igår. Kanske skulle sätta upp ett litet hinder och gymnastikhoppa honom lite innan helgen. Se om jag orkar med att skritta phiis redan idag. Fendi for runt som en dåre idag, hoppas han inte skadat sig på nytt.

Annars händer inget, har det ganska tråkigt nuförtiden, tiden står liksom still, lite emo... Ska ut och springa en sväng senare, det är verkligen ett måste. Tror jag är allergisk mot något, nyser massor.



hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Jag nyser också mycket! Jag tror det är skitvädret som jag är allergisk mot faktiskt :)



Lycka till i helgen med prinsen! :)

2011-08-10 @ 14:56:00
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0